Handels- og leveringsbetingelser

Betaling
The Letter Shop modtager betaling via MobilePay OnlineShop, VISA-Dankort og Mastercard.

Der kan også betales med bankoverførsel.

Kontakt os venligst for betaling via EAN.

Vær opmærksom på at der pålægges et logistiktillæg på 125 kr for EAN fakturering.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inklusiv moms.

Vi beregner et fast gebyr som dækker forsendelsesomkostninger, håndtering og pakning for hver enkelt ordre. Vi kan ikke samle ordrer, der er afgivet seperat, hvorfor vi råder dig til at samle dine indkøb i 1 ordre.

Der tages forbehold for tryk- og prisfejl.

Forsendelse foregår for din egen risiko, vi er derfor meget omhyggelige med at pakke varerne på forsvarlig vis.

Levering

Pakker bliver sædvanligvis afsendt inden for 2 dage efter modtagelse af din betaling.

Vil du være sikker på at få dine varer leveret fredag, så du har dem til weekenden, skal vi have modtaget din ordre/betaling senest om onsdagen kl. 14.00

The Letter Shop sørger for levering med GLS, som leverer til de fleste lande indenfor EU, dog ikke Grønland og Færøerne. Ønskes ordrer sendt til et andet land end Danmark - kontakt da The Letter Shop inden bestilling. Fragtprisen afhænger af gældende takster hos GLS. The Letter Shop kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS.

Reklamationsret
The Letter Shop yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke  slitage, samt fejl og skader opstået, direkte eller indirekte som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles The Letter Shop indenfor 1 uge efter modtagelse.Varen kan efter aftale efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller evt. kreditering.

Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

The Letter Shop
Silkeborgvej 96
8000 Aarhus C
Tlf. 4010 9866
E-mail - post@thelettershop.dk

Mangler, fejl ved selve leverancen

Skal meddeles os senest 7 dage efter modtagelsen.
Har du modtaget en forkert vare, skal denne ikke nødvendigvis returneres.
Vi godtgører ikke  udgifter til returnering af en vare uden forudindgået aftale.

Udebleven leverance/ikke afhentet leverance

Har du ikke modtaget dinpakke/fået meddelse fra GLS med et pakkenr. til afhentning i pakkeshop senest 3 dage efter, at vi har sendt mail til dig, om at pakken er afsendt, skal du straks henvende dig til os.


Pakker henligger i pakkeshop i 7 kalenderdage, hvorefter de returneres til os. For denne returnering opkræves vi et returgebyr på 50,- kr. pr. pakke.
Ønsker du genlevering af din bestilling, skal du betale returgebyr samt nyt fragtgebyr på 60,- kr. ialt 110,- kr. pr. pakke.
Ønsker du ikke genlevering af din bestilling, men refusion af varernes værdi, vil du blive fratrukket udgiften til fragt samt returgebyr(er).
Du er selv ansvarlig for genlevering/refusion. Henvendelse til os skal ske senest 3 uger efter, at vi har modtaget din ordre.


Varereturnering: Ved forsendelse bedes pakken sendt tll -

LMT Gruppen ApS
att. Michael Jørgensen
Brogårdsvej 10 A
8370 Hadsten

Ved personlig aflevering bedes pakken afleveret hos The Letter Shop (se ovenstående for adresse) efter forudindgået aftale.

Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav eller sendt til en pakkeshop el. pakkebox.

Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto, hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker via overførsel til din bankkonto - oplys os derfor registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto.

Fortrydelsesret
Der er 14 dages returret på nye varer, regnet fra den dag, de modtages. Dvs. ved forsendelse til pakkeshop er det den dato, hvor varerne er leveret i pakkeshop. Ved forsendelse til privat/erhvervsadresse er det den dato, hvor GLS har leveret eller forsøgt levering på adressen første gang.
Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du meddele os det på tlf. 4010 9866 eller via mail post@thelettershop.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.
Når varen returneres skal den være forsvarligt pakket ind og i samme stand og mængde, som du modtog den.

Maskiner kan kun fortrydes og returneres ubrugte i ubrudt original emballage. Når vi har modtaget og godkendt varen, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.
Returneringen skal ske til LMT Gruppen ApS

LMT Gruppen ApS
att. Michael Jørgensen
Brogårdsvej 10 A
8370 Hadsten

Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav eller sendt til en pakkeshop el pakkebox.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 4 dage efter returnere varen.